čtvrtek 2. dubna 2015

Apríl!




Že je Apríl jsem si uvědomila ve chvíli, kdy do kabinetu vběhla moje mladá kolegyně, která skoro plakala rozhořčením a vykřikovala trochu vulgární slova. Během pobíhání od stolu k umyvadlu a zpátky z ní vypadlo, že jí žáci namazali kliku zubní pastou.
"A na židli jsi ji neměla? Nebo ses o to nějak otřela a máš to někde na sobě? Ne?! Jen na rukou? Tak o co jde...?" nechápala jiná kolegyně. Holt ne každý zareaguje rychle a vtípek vezme s humorem.

Další můj kolega se vrátil z hodiny a ze zadní kapsy u džín mu visel kus izolepy. Studenti mu nalepili izolepu do dveří, aby se za ni zachytil - čehož si všiml a překročil ji. Tu na židli už neviděl...

Mně kluci z kvarty schovali klávesnici - místo ní mi ji na stůl namalovali křídou. Všichni jsme se myslím dobře bavili, když jsem ji hledala po třídě a oni napovídali "samá voda, přihořívá...". (Nakonec byla v krabici na tříděný odpad, na papír.)

Když jsem šla do další hodiny, míjela jsem na chodbě žáky, kteří vytahali na chodbu všechny lavice a židle a na výuku čekali vzorně připraveni s učebnicemi matematiky na lavicích. S tím asi matikář nepočítal.

Asi hodně záleží, jestli je aprílový žert namířený nějak výrazněji proti učiteli, jaké panují mezi studenty a učitelem vztahy a jak to celé vyzní. Já jsem se bavila. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat