neděle 24. srpna 2014

Zítra do práce!

Tak zítra mě to čeká, první den v práci. Je to teprve přípravný týden, studenti mají ještě prázdniny. Je to zvláštní, že po tolika letech po prázdninách nezasednu do lavic se spolužáky, ale nový semestr vystřídá pravidelný pracovní režim a já budu ve třídě stát na druhé straně barikády.

Moc nevím, co od toho týdne čekat. Počítám, že poznám svoje nové kolegy (v českém školství spíše kolegyně), budou asi nějaké porady, dostanu klíče od školy, přidělený stůl v kabinetě... a co dál?

Učitelé tenhle čas využívají k přípravě tříd (já nejsem třídní, takže nástěnky asi nikde zvelebovat nebudu) a k utřídění svých věci a materiálů (já nemám moc co třídit, snad jen nové učebnice, co jsem dostala).
Můžu si připravit dotazníky na začátek (Students Needs Analysis), udělat několik prvních příprav na hodiny, ale stejně je pak budu upravovat podle toho, jací studenti budou, takže moc hodin dopředu se naplánovat nedá.

Ještě bez studentů v lavicích bych si ráda zkusila práci s interaktivní tabulí, jestli bude zrovna ve třídách, kde budu učit, taky se musím naučit s elektronickou třídnicí a zeptat se, jak to bude se školením na státní maturity, které samozřejmě jako začínající učitelka nemám.

Školní jídelna taky ještě nevaří, takže svačinu s sebou... a pak už jen utřídit myšlenky a smíšené pocity, překonat strach z neznámého - a hurá (zase) do školy, vykročit pravou! :)


1 komentář: